Phaetje
Legacy Member
Beste,
Ik ben 2 weken terug gestopt met school. Omdat de richting mij niet lag.
Ik begin in september aan een andere studie. die maar 1 jaar duurt.
Wat doe ik nu het best in die 5 lege maanden die er nu zijn ?
Verspreid ik me 50 dagen al jobstudent over 5 maanden zodat ik nog kindergeld trek, en omdat er iets van me studietoelage zou overblijven.
En schrijf me uit als student en schrijf ik me aan de vdab om 5 maand voltijds te werken ?
zet ik dat stap naar een volwassenwereld voor 5 maanden ?
of verdoe ik me tijd als jobstudent ?
en kan dat zomaar? inschrijven als werken en in september weer als student door het leven gaan ?
Ok doe ik erst me 50 dagen op in 10 weken 5 dagen werken ? en me dan nog voor 3 maanden inschrijven ?
Ik weeth et allemaal niet meer.
HELP
Phaedra
Ik ben 2 weken terug gestopt met school. Omdat de richting mij niet lag.
Ik begin in september aan een andere studie. die maar 1 jaar duurt.
Wat doe ik nu het best in die 5 lege maanden die er nu zijn ?
Verspreid ik me 50 dagen al jobstudent over 5 maanden zodat ik nog kindergeld trek, en omdat er iets van me studietoelage zou overblijven.
En schrijf me uit als student en schrijf ik me aan de vdab om 5 maand voltijds te werken ?
zet ik dat stap naar een volwassenwereld voor 5 maanden ?
of verdoe ik me tijd als jobstudent ?
en kan dat zomaar? inschrijven als werken en in september weer als student door het leven gaan ?
Ok doe ik erst me 50 dagen op in 10 weken 5 dagen werken ? en me dan nog voor 3 maanden inschrijven ?
Ik weeth et allemaal niet meer.
HELP
Phaedra
