Archief - Werkgevers informatica

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

the_fox

Legacy Member
Copilot zei:
Mogelijkheid tot thuiswerken: zogoed als niet, in tegenstelling tot wat ze in de media willen laten uitschijnen.
GSM van het werk: inderdaad enkel voor professioneel gebruik.
B3?? Ik ben al 9 jaar B1, er worden gewoon geen plekken vrijgemaakt voor B2 of B3. Reden: geen geld. En niet alleen door de crisis, want reeds daarvoor werd die reden aangehaald. 't Is pas wanneer er hier een B2 of B3 met pensioen gaat, dat heel misschien die plek vrijkomt voor iemand anders.

Het zal er vanaf hangen waar je zit zeker. Bij ons mag iedereen 1 dag per week thuiswerken (na de proefperiode), GSM is enkel voor de helpdesk (geen idee hoe het zit met privé gebruik) & er zijn de afgelopen 3j toch 2 B's doorgegroeid naar een hoger niveau zonder dat er iemand op pensioen ging (en dan spreek ik enkel binnen onze afdeling, van de rest heb ik geen idee).

duvel1

Legacy Member
Smals is een VZW opgericht door de "sociale FOD's" om IT'ers voorwaarden uit de privé te kunnen aanwerven buiten de barem's van de staat om.

Ondertussen is dit geëxplodeerd en hebben ze eigen projecten als E-health waar ze hun eigen mensen op zetten. Ze hebben ook eigen datacenters waar de verschillende FOD's hun materiaal zetten.

Verder zijn er geen verschillen tussen ambtenaren en smallsers die gedetacheerd zijn. Ze zijn toegevoegd als internen naast de statutairen en contractuelen. Daarnaast heb je inderaad consultants.

Mvg,

JFLemmens

Legacy Member
duvel1 zei:
Smalls is een VZW opgericht door de "sociale FOD's" om IT'ers voorwaarden uit de privé te kunnen aanwerven buiten de barem's van de staat om.

Ondertussen is dit geëxplodeerd en hebben ze eigen projecten als E-health waar ze hun eigen mensen op zetten. Ze hebben ook eigen datacenters waar de verschillende FOD's hun materiaal zetten.

Verder zijn er geen verschillen tussen ambtenaren en smallsers die gedetacheerd zijn. Ze zijn toegevoegd als internen naast de statutairen en contractuelen. Daarnaast heb je inderaad consultants.

Mvg,

Hoi,

Smals is met één 'L', anders gaat het om een dooie rapper.

Check gerust onze meest recente vacatures op:
https://www.smals.be/nl/jobs

N.B.: Bij sommige jobs gaat het inderdaad om detachering bij de overheidsdiensten, zoals hierboven beschreven. Daarnaast zijn er ook 'interne' jobs in software-ontwikkeling / projectbeheer / systeem & infrastructuurbeheer etc.

Groetjes,
Jan-Frans
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan