the_fox
Legacy Member
Copilot zei:Mogelijkheid tot thuiswerken: zogoed als niet, in tegenstelling tot wat ze in de media willen laten uitschijnen.
GSM van het werk: inderdaad enkel voor professioneel gebruik.
B3?? Ik ben al 9 jaar B1, er worden gewoon geen plekken vrijgemaakt voor B2 of B3. Reden: geen geld. En niet alleen door de crisis, want reeds daarvoor werd die reden aangehaald. 't Is pas wanneer er hier een B2 of B3 met pensioen gaat, dat heel misschien die plek vrijkomt voor iemand anders.
Het zal er vanaf hangen waar je zit zeker. Bij ons mag iedereen 1 dag per week thuiswerken (na de proefperiode), GSM is enkel voor de helpdesk (geen idee hoe het zit met privé gebruik) & er zijn de afgelopen 3j toch 2 B's doorgegroeid naar een hoger niveau zonder dat er iemand op pensioen ging (en dan spreek ik enkel binnen onze afdeling, van de rest heb ik geen idee).
