Archief - Werken in de ICT-sector

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Dragonix

Legacy Member
Gprb_ zei:
Jooo ,


Na mijn studies ( informaticabeheer in 5 en 6e middelbaar ) ben ik begonnen in de hogeschool aan Toegepaste informatica ..
Maar na mijn rapport gekregen te hebben , vond ik het zelf niet zo goed.
4 van de 11 buizen, waaronder programmeren die tussen de 0 en de 6 (op20) zit.
Nu ben ik toch eens beginnen denken om misschien te gaan werken na dit jaar , ALS semester 2 ook niet goed is. ( en natuurlijk dan stoppen met studeren )

Nu zou ik graag willen weten wat/waar ik zou kunnen beginnen met mijn A2 informaticabeheer en wat mijn +/- nettoloon zou zijn.

bedankt ..

joooo

Als je er ni mee inzit om op een helpdesk te zitten en in Brussel te werken (en dus geregeld frans te praten) dan heb ik wel een geschikt bedrijf voor je (serieus) ik heb daar gewerkt, maar vond niet dat het iets voor mij was aangezien er daar dus ook mensen werken die gwn kantoor ofzo hebben gedaan en die ook een firmawagen + tankkaart enzo hebben..
interested: send me pm

Anoniem09

Legacy Member
Gprb_ zei:
Waar heb je TI gevolgd dan als ik weten mag ?

KdG Antwerpen.

En van die opmerking 'de glorieperiode is voorbij, blabla'. Moet je maar een deftig bedrijf kiezen. Ok, iedereen let wat meer op zijn geld, maar het is zeker niet extreem. Ik werk hier nog maar net een jaar en verdien netto 1500 + firmawagen, tankkaart, laptop, gsm, etc.. Als er binnen enkele maanden een nieuwe van de hogeschool bijkomt zal die ook een mooi pakket krijgen zoals ik vorig jaar, alles draait hier perfect.

Dragonix

Legacy Member
koenpje zei:
KdG Antwerpen.

En van die opmerking 'de glorieperiode is voorbij, blabla'. Moet je maar een deftig bedrijf kiezen. Ok, iedereen let wat meer op zijn geld, maar het is zeker niet extreem. Ik werk hier nog maar net een jaar en verdien netto 1500 + firmawagen, tankkaart, laptop, gsm, etc.. Als er binnen enkele maanden een nieuwe van de hogeschool bijkomt zal die ook een mooi pakket krijgen zoals ik vorig jaar, alles draait hier perfect.

true !!

nameless

Legacy Member
the_fox zei:
Voorgaande opleiding zegt dan ook niets. Ik heb TI gedaan na Wetenschappen Wiskunde en ik heb elk jaar grote of grootste onderscheiding gehad, nooit 2e zit. Dit terwijl ik zelfs zelden naar de les ging.

Wel als je in die voorgaande richting zowat alle leerstof van het eerste semester hebt bekeken. Maar je moet idd geen voorkennis hebben om aan ti te beginnen, alles start van 0, je hebt gewoon een basis als je start vanuit informatica beheer.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan