Gprb_
Legacy Member
Jooo ,
Na mijn studies ( informaticabeheer in 5 en 6e middelbaar ) ben ik begonnen in de hogeschool aan Toegepaste informatica ..
Maar na mijn rapport gekregen te hebben , vond ik het zelf niet zo goed.
4 van de 11 buizen, waaronder programmeren die tussen de 0 en de 6 (op20) zit.
Nu ben ik toch eens beginnen denken om misschien te gaan werken na dit jaar , ALS semester 2 ook niet goed is. ( en natuurlijk dan stoppen met studeren )
Nu zou ik graag willen weten wat/waar ik zou kunnen beginnen met mijn A2 informaticabeheer en wat mijn +/- nettoloon zou zijn.
bedankt ..
Na mijn studies ( informaticabeheer in 5 en 6e middelbaar ) ben ik begonnen in de hogeschool aan Toegepaste informatica ..
Maar na mijn rapport gekregen te hebben , vond ik het zelf niet zo goed.
4 van de 11 buizen, waaronder programmeren die tussen de 0 en de 6 (op20) zit.
Nu ben ik toch eens beginnen denken om misschien te gaan werken na dit jaar , ALS semester 2 ook niet goed is. ( en natuurlijk dan stoppen met studeren )
Nu zou ik graag willen weten wat/waar ik zou kunnen beginnen met mijn A2 informaticabeheer en wat mijn +/- nettoloon zou zijn.
bedankt ..
.
en zo'n opmerkingen heb ik ook niet nodig.
. Maar in tweede zit gewoon een volledige week aan gezet, zodat ik het onder de knie had en dan een 13 gehaald denk ik. Ge moet gewoon nog ff verder proberen imo, anders gaat ge er later zeker spijt van krijgen. Er zijn er zoveel die het in 4 jaar doen en dan hebt ge echt wel een héél rustig programma zodat ge voldoende tijd in programmeren kunt steken. Als uw ouders zien dat ge uw best ervoor hebt gedaan zullen die dat ook geen ramp vinden zeker? En 4 van de 11 vakken er niet door is ook niet zo verschrikkelijk.