mijn loon is ongeveer 340 elke week , en elke maand +- 100 eur maaltijdcheques. You do the math

geen spectaculair loon dus, voor soms best stresserende dagen (ook heel persoonlijk, ik ben na sommige dagen vermoeider dan dat ik was na een dag schoonmaken als student) . Langs de andere kant zullen er veel mensen zijn dat veel zwaarder moeten werken om in de buurt van dit loon te komen. Het is hoe je er tegenover staat... ik ben tevreden voorlopig.
Wij hebben geen puntensysteem aangezien we enkel inbound doen. dus enkel klanten voorhelpen. Geen verkoop, als je outbound doet en verkopen moet doen zal je inderdaad wel punten/commissie krijgen.
Wij kunnen onze uren niet echt kiezen, we mogen 2 vaste avonden per week 'blocken' zodat ze je die avond niet mogen inplannen. ik doe dat nu op vrijdag en zaterdagavond, zodat ze daar met hun poten afblijven

. In het begin zit je met vrij normale uren voor de rest, maar hoe langer je er werkt, hoe later je soms moet blijven. Ik werk er nu van van begin juni en moest gisteren mijn eerste keer tot 21:30 blijven. Niets voor mij zo'n uren...
De bazen zijn voor ons eigenlijk de teamleaders. Die vallen allemaal heel goed mee, ze zijn er in de eerste plaats om je vragen te beantwoorden en je te begeleiden / coachen. Heb nog maar weinig klachten gehad / gehoord over TL's dat te streng zijn of zagen of zo... gewoon niet te veel te laat komen en alles aannemen wat ze zeggen, en die mensen zijn content

.
Ben jij in opleiding voor kpn nu dan ? zie een hele hoop nieuwe gezichten rondlopen daar. training zal bijna afgerond zijn nu ?