Archief - Werken bij SNT (Antwerpen)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Vas Legaz

Legacy Member
Sorry was dit topic uit het oog verloreb!

Ik werk er nog steeds, toffe collegas en sfeer, wel vaak eentonig werk en je moet veel geduld hebben en met lastige klanten om kunnen gaan. Ben stilaan naar iets anders aan het uitkijken, hoewel het werk gevarieerder wordt hoe langer je er werkt (en meer taken krijgt)

Als je nog vragen hebt , shoot!

Quadrum

Legacy Member
Wat verdien je ongeveer netto ?
Is dat puntensysteem ook zo bij base ? Bij kpn krijg je punten per afgesloten klant of zoiets..
Kan je je uren een beetje regelen dat ze altijd hetzelfde zijn (savonds )
hoe zijn de bazen ?

merci hé :)

Vas Legaz

Legacy Member
mijn loon is ongeveer 340 elke week , en elke maand +- 100 eur maaltijdcheques. You do the math :) geen spectaculair loon dus, voor soms best stresserende dagen (ook heel persoonlijk, ik ben na sommige dagen vermoeider dan dat ik was na een dag schoonmaken als student) . Langs de andere kant zullen er veel mensen zijn dat veel zwaarder moeten werken om in de buurt van dit loon te komen. Het is hoe je er tegenover staat... ik ben tevreden voorlopig.

Wij hebben geen puntensysteem aangezien we enkel inbound doen. dus enkel klanten voorhelpen. Geen verkoop, als je outbound doet en verkopen moet doen zal je inderdaad wel punten/commissie krijgen.

Wij kunnen onze uren niet echt kiezen, we mogen 2 vaste avonden per week 'blocken' zodat ze je die avond niet mogen inplannen. ik doe dat nu op vrijdag en zaterdagavond, zodat ze daar met hun poten afblijven :). In het begin zit je met vrij normale uren voor de rest, maar hoe langer je er werkt, hoe later je soms moet blijven. Ik werk er nu van van begin juni en moest gisteren mijn eerste keer tot 21:30 blijven. Niets voor mij zo'n uren...

De bazen zijn voor ons eigenlijk de teamleaders. Die vallen allemaal heel goed mee, ze zijn er in de eerste plaats om je vragen te beantwoorden en je te begeleiden / coachen. Heb nog maar weinig klachten gehad / gehoord over TL's dat te streng zijn of zagen of zo... gewoon niet te veel te laat komen en alles aannemen wat ze zeggen, en die mensen zijn content :).

Ben jij in opleiding voor kpn nu dan ? zie een hele hoop nieuwe gezichten rondlopen daar. training zal bijna afgerond zijn nu ?

Quadrum

Legacy Member
Ik begin komende maandag met mijn opleiding, je zal mij dus wel redelijk snel leren kennen veronderstel ik :).
Het loon in niet belachelijk veel, maar voor een bediende job heb ik echt al pakken minder verdiend dus je hoort me niet klagen.

Nog andere dingen die handig zijn om te weten ?
ik die opleiding moeilijk eingelijk ?

Vas Legaz

Legacy Member
ja snel leren kennen is misschien veel gezegd, het is daar groot en loopt veel volk rond, zoveel verschillende projecten en afdelingen... de kans dat ik ga zeggen "aah das die nieuwe van KPN" is heel klein :p

en andere dingen die handig zijn... gho ik weet niet meteen iets, vooral goed opletten tijdens de opleiding, moeilijk is ze niet echt als je wat technisch (telecom gericht dan) aangelegd bent dan moet dat lukken. Bij ons leerde je eigelijk tijdens de opleiding maar de helft van wat je moet weten tijdens het bellen... het overige leerden we tijdens het buddy'en (meeluisteren met anderen) of al doende. Maar alles kunnen ze je toch nooit leren, voor ons (inbound base inquiries) is alles veel te complex om in een opleiding te geven.

Als je nog vragen hebt hoor ik het wel ;)

Vas Legaz

Legacy Member
Excuses, ik lees je bericht nu pas. Ben je de tests al gaan doen? was je er door?
Misschien al bezig met de opleiding?
Ik zie constant nieuwe gezichten, bijna niet bij te houden :)

Ik werk er nog steeds en op de zelfde vloer als jij, Base inbound. Ik wil je zeker niet ontmoedigen maar geniet van de beginperiode want dan zeiken ze nog niet over je calltijden en de tijd tussen 2 calls enzovoort...
Ze zijn echt heel precies met alle procedures en met hoe je een call behandeld. Logisch natuurlijk maar ja... Dat maakt dat je elke call hetzelfde moet behandelen en hetzelfde zinnetje soms 1000 keer op een dag moet zeggen. Ik werk er nu een half jaar en voor mij is het einde in zicht, ik ben het eentonige werk, de lastige klanten en het rechtzetten en excuseren voor andermans fouten, een beetje beu...
Ik blijf er nog tot ik iets anders vind :). Maar begrijp me niet verkeerd, er zijn mensen dat er al jaren werken maar ik voel dat het tijd is voor iets anders.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan