Duidelijk een trend van de laatste jaren toch ze. Ingenieur in de naam en de oogskes blinken al. Ze zien al direct een dikke villa, 3 auto's, zwembad,...
Ik heb met genoeg zo'n mensen in de klas gezeten. Ofwel werden ze er het eerste jaar (of eerste 2) uitgefilterd ofwel hebben ze de richting uitgedaan en vinden ze geen job omdat ze moeten beginnen aan ochottekes 2000-2200 euro bruto en dat niet zien zitten. Ik spreek hier nu wel over ing.
Het is al vaak gezegd, maar toch: je moet kiezen wat je aanspreekt. Daarbij kunnen andere mensen u moeilijk helpen met zo'n keuzes. Je weet zelf het best wat je graag doet en goed kan.