Doe die Toegepaste Informatica bij KDG en kies voor Systeem- en netwerkbeheer als afstudeerrichting. Heb ik ook gedaan, ben daarna meteen kunnen beginnen als netwerkbeheerder, een zeer gevarieerde job. Zeker niet continue achter de PC, ook naar klanten rijden, servers/computers installeren, problemen oplossen, VOIP, etc..