Ammon
Legacy Member
Hallo,
Zijn er mensen die in TKO - TSO Multimedia Operator volgen of afgestudeerd zijn?
- welke programma's worden er gebruikt? (school)
- Zijn de kansen groot om een job in die richting te vinden?
- Wat is een gemiddelde startersloon?
- Heb ik veel keuze voor later? (om verder te studeren)
- krijg ik voor wiskunde: matrices, vectorrekenen en quaternionen?
Mijn voornaamste reden is voor wanneer ik mijn A2 heb dat ik naar DAE kan gaan
In principe kan ik gewoon een makkelijke BSO richting kiezen om een A2 te behalen en naar hogeschool gaan, maar ik wil niet de gemakkelijke weg kiezen want dan ga ik het heel moelijk hebben in DAE of eenders welke richting vooral wiskundig..
kan iemand die tot en met 6de BSO heeft gehaald een TSO opleiding volgen?
Oja ben ondertussen 26jaar word ik nog wel geappecteerd in DAE tegen wanneer ik mijn A2 heb?
Alvast bedankt,
MVG. Ammon
Zijn er mensen die in TKO - TSO Multimedia Operator volgen of afgestudeerd zijn?
- welke programma's worden er gebruikt? (school)
- Zijn de kansen groot om een job in die richting te vinden?
- Wat is een gemiddelde startersloon?
- Heb ik veel keuze voor later? (om verder te studeren)
- krijg ik voor wiskunde: matrices, vectorrekenen en quaternionen?
Mijn voornaamste reden is voor wanneer ik mijn A2 heb dat ik naar DAE kan gaan
In principe kan ik gewoon een makkelijke BSO richting kiezen om een A2 te behalen en naar hogeschool gaan, maar ik wil niet de gemakkelijke weg kiezen want dan ga ik het heel moelijk hebben in DAE of eenders welke richting vooral wiskundig..
kan iemand die tot en met 6de BSO heeft gehaald een TSO opleiding volgen?
Oja ben ondertussen 26jaar word ik nog wel geappecteerd in DAE tegen wanneer ik mijn A2 heb?
Alvast bedankt,
MVG. Ammon

daar ga ik al zwaar inspanning moeten leveren de komende 2 jaren..

