Archief - Traineeship Daikin Europe

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Aap

Legacy Member
Efkes off topic: kan ik ergens die CEBIR testen goedkoop krijgen? 't zijn die testen dat ze doen bij daikin.

9ponny

Legacy Member
Ik was ziek gevallen gisterennacht . Ben dus niet geweest naar die selectiedag.
Mag nu wel op een andere datum. En ben ook benieuwd naar die testen, iemand die het heeft en het mij wil opsturen?

Roefus

Legacy Member
Bij een bepaalde sollicitatie (recruitment day voor traineeship) scoorde ik 99% percentiel en 97% percentiel (tov masters) op wiskundige en verbale testen. Ben niet aangenomen, ik had tevens een bijna perfecte case (inclusief presentatie) en gesprekken waren ook niet slecht.

Waarom zeg ik dit? Scores zijn niet alles, je moet in hun ogen het juiste profiel hebben, de juiste motivatie etc.
Er waren namelijk 2 posities voor dit traineeship, maar ze zochten 2 verschillende profielen (1 voor een "multi-inzetbaartype" en 1 voor een "leider")

(voor de mensen die zich vragen wat HR als feedback heeft gegeven: niet genoeg interesse om voor dat bedrijf te werken & hoge intelligentie+spraakwaterval --> onduidelijkheid voor mensen op lager niveau)

ErikF

Legacy Member
1)Voor wie graag een Cebirtest wil doen: kijk op hun website.
En wie testen wil opvragen: opletten ermee, want je weet niet wie er meeleest. Het is voldoende dat Cebir of Daikin een Google Alert instelt op deze zoekterm, en deze thread terugvindt via een wekelijkse mail die ze dan van Google krijgen!

En wie nog meer testen wil doen, schrijf je in bij de meest courante uitzendkantoren want die gebruiken héél vaak deze testen.

Cebir gaat er wel op letten om de zoveel maand de volgorde van vragen of antwoorden te wijzigen, zodat niemand op den duur alles uit het hoofd kent, en zodat de antwoorden ook niet online aan mekaar kunnen doorgegeven worden.

2)Zeg 9ponny je loopt precies niet over van zelfvertrouwen terwijl je toch een mooi cv hebt. Hou je daaraan vast.

3)IQ 120 lijkt me niet zwaar overdreven als je hogere studies aangekund hebt, dus geen zorgen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan