Lisanity90
Legacy Member
Na een minder succesvolle jaar in KdG ben ik van plan om toegepaste informatica te gaan studeren maar weet niet zo goed waar ik het best moet gaan doen. Ik twijfel tussen toegepaste informatica in Artesis of informaticamanagement en de multimedia in Lessius Mechelen.
Zijn er mensen met ervaringen in 1 van de 2 scholen? Zou handig zijn moest ik wat meer informatie kunnen krijgen.
Zijn er mensen met ervaringen in 1 van de 2 scholen? Zou handig zijn moest ik wat meer informatie kunnen krijgen.
Gent > Aalst