een degelijke pc hebt ge echt niet nodig hoor. ik ben die jaren doorgekomen met een oud beest (een van de eerste laptops met een dual core, zegt al genoeg

) en een eerste generatie netbook (acer aspire one).
de projecten die ge maakt op school zijn echt niets waard qua hardware vereisten. het gaat misschien ietsje trager werken, maar meestal hebt ge toch hopen tijd in een les.
zoals eerder al gezegd is TI meer een praktijk gerichte opleiding (zal wel zo zijn voor alle prof. bachelors zeker?). dus heel weinig leren om te leren, maar eerder leren door oefeningen en opdrachten.
grootste buisvak bij mezelf was frans. op die 3 jaar heb ik 7 keer dat examen moeten doen als ik mij goed herinner. ben dan ook rampzalig slecht in frans
wiskunde was slechts 2u in de week het eerste jaar tijdens het eerste semester. niet echt noemenswaardig dus. (in het laatste jaar kwamen daar nog matrices bij omdat die nodig zijn voor het berekenen van camera standpunten ed in games).