dimitri90
Legacy Member
Heeft hier iemand al te maken gehad met een gecombineerde inschrijving aan de VUB (faculteit ES of daarbuiten)? Stel dat je nu toch een vak extra wil doen (buiten de limiet van 60 SP), kan je daarvoor dan apart een creditcontract afsluiten ? Want dan heb ik volgend jaar niets meer in het tweede semester; anders nog één vak wat redelijk stom zou zijn. ..
