Flawless
Legacy Member
zipke zei:Volgens mij moet jij je bronnen dan toch eens herzien. De enige die hier foute informatie geeft zonder kennis ben jij wel. TEW maakt absoluut GEEN deel uit van de Solvay-kring. Enkel handelsingenieur vertegenwoordigt Solvay.![]()
"volgens mij" = ik ben het niet zeker
Blij dat jij het wel zeker weet 
Kowalskii zei:Die kerel in kwestie was in gent voor 1 vak op een volledig jaar geslaagd, nu heeft hij maar 1 buis en zegt zelf dat het iets makkelijker is. Maar bon dat zegt inderdaad weinig![]()
Misschien is het iemand die meer begeleiding nodig heeft? Liever in kleinere groepen les heeft enz? Want de groepen aan de UGent en VUB verschillen enorm. Hangt van verschillende factoren af, die je niet zomaar met de natte vinger kan verklaren
