Second_chance
Legacy Member
Hey,
Ik zit momenteel in het tweedekansonderwijs oriëntatie Wetenschappen- Wiskunde ASO.
Volgend jaar zou ik dus mijn diploma moeten krijgen en dus ook verder studeren. Ik zou graag volgend jaar Tew of Hir doen maar ik twijfel of de wiskunde niet te moeilijk zal zijn...
ad: Ik hoor namelijk vaak dat het tweedekansonderwijs niet veel voorstelt en dat de wiskunde (8 uur) die ik nu krijg (nochtans conform de eindtermen) gelijkgesteld kan worden aan die van eco-mt. 
Ik heb altijd al graag economie gedaan en zat dus ook voor ik problemen kreeg in het 4de jaar Economie- Wiskunde.
Heeft iemand hier reeds ervaring mee?
P.s. ik zit momenteel te studeren voor wiskunde. Straks deel examen.
Ik zit momenteel in het tweedekansonderwijs oriëntatie Wetenschappen- Wiskunde ASO.
Volgend jaar zou ik dus mijn diploma moeten krijgen en dus ook verder studeren. Ik zou graag volgend jaar Tew of Hir doen maar ik twijfel of de wiskunde niet te moeilijk zal zijn...
ad: Ik hoor namelijk vaak dat het tweedekansonderwijs niet veel voorstelt en dat de wiskunde (8 uur) die ik nu krijg (nochtans conform de eindtermen) gelijkgesteld kan worden aan die van eco-mt. 
Ik heb altijd al graag economie gedaan en zat dus ook voor ik problemen kreeg in het 4de jaar Economie- Wiskunde.
Heeft iemand hier reeds ervaring mee?
P.s. ik zit momenteel te studeren voor wiskunde. Straks deel examen.


)