Sonicje
Legacy Member
syntraab zei:Allereerst, welkom op ons infomoment nu maandag 27/8. Die "slechte" docenten zullen er zijn en dan kan je meteen zelf een beeld vormen.
Ik loop er als coördinator ook rond en beantwoord graag al je vragen.
Ook nog even verduidelijken dat je wel degelijk een erkend getuigschrift ontvangt na afloop van deze opleiding. En als je dat combineert met bedrijfsbeheer bij ons, een diploma.
En dat is ook geen vodje papier, ook dit jaar weer zijn er diverse mensen uit de avond- en dagopleidingen IT die van job veranderd zijn of die een aanbod gekregen hebben van bedrijven die ons kennen of die als zelfstandige gestart zijn na het behalen van het getuigschrift of diploma.
Alles hangt af van je eigen motivatie op dat gebied. En hoe hard je ervoor wil gaan en wil werken.
Wat de kwaliteit van onze opleidingen betreft. Het curriculum wordt constant aangepast en up to date gehouden. Wij zijn veel minder log dan onderwijs, waardoor we snel onze curricula kunnen aanpassen. Syntra AB (waar campus Mechelen een onderdeel van is), bezit diverse kwaliteitscertificaten, heeft fulltime een taal- en leercoach in dienst, net zoals een docentencoach. Bij problemen grijp ik in (ik ben uw eerste aanspreekpunt) en als dat niet tot een oplossing leid, dan is er ook nog onze ombudsman. Dat wil niet zeggen dat wij foutloos zijn, maar dat wil wel zeggen dat we er alles aan doen om foutloos te zijn. En als het mis zou gaan, grijpen we wel degelijk in.
In het derde jaar (of derde semester bij de dagopleiding) komen een aantal zaken aan bod die vergelijkbaar zijn met CCNA, maar CCNA zelf zit niet in het curriculum van netwerkbeheerder.
Syntra AB campus Mechelen is wel een erkende Cisco Academie (die dit jaar trouwens 5 jaar bestaat) en je kan bij ons ook CCNA volgen en het steeds populair wordende kleinere broertje CCENT.
Meer info, nu maandag 27/8/2012 van 18 tot 21u. op ons infomoment of ga naar onze website Homepage | Syntra AB | +500 opleidingen op 4 campussen | website Syntra AB
Allereerst, bedankt voor uw toelichting

Weer al een paar dingen opgestoken die ik nog niet op internet of de website was tegen gekomen.
Ten tweede "slechte" docenten komt niet van mij.
Ik heb geen enkele ervaring met Syntra, dus ga mij daar ook niet over uitspreken.
Ik heb slechts de meningen van mensen gevraagd en deze zijn gemengd en ieder zijn ervaring is anders, daar ben ik mij van bewust.
Wat betreft dat certificaat van bedrijfsbeheer...
Is dit het document dat een persoon toe laat zijn eigen zaak te starten ?
Want in dat geval heb ik dat reeds in mijn secundair behaald. Is het dan ook zo dat dit in combinatie met het Syntra certificaat van Netwerkbeheerder een volwaardig diploma wordt of hoe moet ik dit bekijken ?
Alsook even de vraag, u vermelde dat jullie ook een Cisco academy zijn. Verkrijg ik bij het slagen van het eind examen dan ook een Cisco certificaat ?
En is het eveneens mogelijk met bij studie een CCNA certificaat bij jullie te behalen ?
Bij het bekijken van werkaanbiedingen wordt er zeer vaak gevraagd achter CCNA en Cisco certificaten.
Even ook een off-topic vraag...
Kent u toevallig Eddy Dupont ?
Deze zou ook af en toe nog een cursus geven in de avond opleidingen, hij is verre familie en heb hem ook al gecontacteerd over deze keuze.
