Sonicje
Legacy Member
Hey iedereen,
na wat zoeken op het forum ben ik al wel het één en ander te weten gekomen, jammer genoegen liepen de 'recentere' threads in 2010.
Daarom stel ik hier even de vraag zodat ik zeker ben dat ik up-to-date zit.
Na wat rondkijken op het internet heb ik mijn oog laten vallen op een Syntra opleiding in Mechelen, namelijk die van 'Netwerkbeheerder'. Dit zou een dag opleiding zijn van ma-vr.
Momenteel studeer ik Industriële wetenschappen Elektronica-ICT, waarin de ICT goed gaat gaat, maar vakken zoals elektriciteit en wiskunde zijn geen dendert succes. Echter de ICT vakken en dan voornamelijk de netwerk vakken deed ik enorm graag en gingen ook vlot.
Ook ben ik in het bezit van een diploma informatica beheer van het secundair.
Maar nu de concrete vraag...
Als ik deze cursus start op Syntra, krijg ik op het einde van de rit dan een erkend diploma als netwerkbeheerder en kan ik hier ook mee aan de slag gaan in het bedrijfsleven ?
Of zal het zéér moeilijk worden om hier werk in te vinden ?
Is er iemand met ervaring in deze richting van Syntra die de dagopleiding gevolgd heeft en hier omtrent werk zoekt/gevonden heeft ? Ook hoe zit het met het niveau van de cursus ?
Alvast bedankt
na wat zoeken op het forum ben ik al wel het één en ander te weten gekomen, jammer genoegen liepen de 'recentere' threads in 2010.
Daarom stel ik hier even de vraag zodat ik zeker ben dat ik up-to-date zit.
Na wat rondkijken op het internet heb ik mijn oog laten vallen op een Syntra opleiding in Mechelen, namelijk die van 'Netwerkbeheerder'. Dit zou een dag opleiding zijn van ma-vr.
Momenteel studeer ik Industriële wetenschappen Elektronica-ICT, waarin de ICT goed gaat gaat, maar vakken zoals elektriciteit en wiskunde zijn geen dendert succes. Echter de ICT vakken en dan voornamelijk de netwerk vakken deed ik enorm graag en gingen ook vlot.
Ook ben ik in het bezit van een diploma informatica beheer van het secundair.
Maar nu de concrete vraag...
Als ik deze cursus start op Syntra, krijg ik op het einde van de rit dan een erkend diploma als netwerkbeheerder en kan ik hier ook mee aan de slag gaan in het bedrijfsleven ?
Of zal het zéér moeilijk worden om hier werk in te vinden ?
Is er iemand met ervaring in deze richting van Syntra die de dagopleiding gevolgd heeft en hier omtrent werk zoekt/gevonden heeft ? Ook hoe zit het met het niveau van de cursus ?
Alvast bedankt

) wel van bewust.