DidierDrogba11
Legacy Member
Marketing stelt in mijn ogen niks voor. Ik heb een vriend die ook marketing aan de KdG studeert en heeft nu spijt van zijn studiekeuze. Hij heeft de nodige competenties om aan een unief te studeren, maar CLB en leerkrachten van middelbaar raadde hem alle universitaire richtingen af. Dus ja, nu zegt hij dat hij "zich verveelt". Hij wou na de examens zich inschrijven voor TEW, maar ik heb hem geadviseerd dat hij marketing afmaakt, zodoende om alle crediets te verwerven.
Wat dacht je aan Handelswetenschappen?
Wat dacht je aan Handelswetenschappen?