Archief - Studiekeuze

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Benjamin

Legacy Member
Dude, die OP ga ik niet lezen wegens de groene letters. Serieus. Misschien ligt het aan mijn scherm maar dat is echt niet leesbaar.

Dottie

Legacy Member
Benjamin zei:
Dude, die OP ga ik niet lezen wegens de groene letters. Serieus. Misschien ligt het aan mijn scherm maar dat is echt niet leesbaar.

daj dan nog de moeite doet van te reageren? :sop:

Dottie

Legacy Member
Satkan zei:
Dat is zeker waar.
Heb ik zelf ook ervaren in Technieke wetenschappen.
En als ik eens zie wat die mensen van Bio-chemie in uGent allemaal moeten kennen...

Anyways,
jij moet voor jouzelf kunnen bepalen of je de capaciteiten hebt om een bepaalde richting aan te kunnen.

Infodagen gaan zeker helpen hierbij.



Is er een specifieke Hogeschool dat je naartoe zou willen?
(Gezien je van Brugge bent, zou ik gokken HoWest.)


Edit : Er is trouwens een studiekeuzetest te vinden op de site van ArteveldeHogeschool Gent.
deze beperkt zich niet tot deze school alleen, maar tot de meeste scholen.
Je krijgt een vragenlijst van om en bij de 80 vragen, en nadien toont hij welke richting bij jou past
Adhv de antwoorden die je gaf.

icares.com - portal voor studiekeuze

thanks! kga die es afleggen, khad er vanmiddag al paar gedaan ma kwam dan op 185 mogelijke studies uit o.0

bootstrap

Legacy Member
Benjamin zei:
Dude, die OP ga ik niet lezen wegens de groene letters. Serieus. Misschien ligt het aan mijn scherm maar dat is echt niet leesbaar.
letters highlighten en ze zijn niet meer groen.
daar sta je dan met een hogeschool TI diploma.

Benjamin

Legacy Member
Het is een hint maar niet iedereen begrijpt dat blijkbaar.
Ik weet niet waar jij die TI vandaan haalt. :)

coldplayke

Legacy Member
OFF TOPIC:
highlighten gaat sneller dan in word document plakken, Benjamin.
Excuses: hooglichten :unsure:

Benjamin

Legacy Member
Ja, maar als je toch die moeite wil investeren om te markeren (hier het Nederlanse woord ;)) dan kan je net zo goed 1 seconde langer besteden en het sneller en beter lezen.
Maar nogmaals, het was maar een hint dat het wel zo effectief is om een bericht goed leesbaar te maken als je anderen om hulp vraagt en dus graag hebt dat anderen jouw bericht lezen. :)

Satkan

Legacy Member
bootstrap is duidelijk nogal verveeld, en wil wat in het rond trollen.

Dat of hij staat mentaal een eindje achter.

Oorspronkelijk geplaatst door Bv202
Wat is het nut van die irritante color?

duidelijk toch waarom hij een kleur gebruikt?

en trouwens, waar jij opeens TI erbij sleurt...
Slaat echt op niets.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan