joshetei
Legacy Member
Nee ik doe nu industrieel maar ik ga waarschijnlijk 2 jaar burgie bijdoenDarkbull100 zei:ja dat is waar ik ben ook blij dat ik van het 6e leerjaar naar het 1e middelb voor moderne had gekozen ookal hadden ze mij handel aangeraden ( achterstand kwam vooral door schoolverandering). btw je doet burgerelijk zei je? is daar de wiskunde niet ng moeilijker?


)