SH343
Legacy Member
Remix94 zei:@profitable & @SH343, HW had ik als HI gelezen, velen willen volgend jaar Handelsingenieur of TEW doen omdat ze denken dat dat een zoveel betere job zal geven. Is dit ook zo? Want het zit zo dat vanaf volgend jaar HW ook op universitair niveau zit!
Is ook zo. Kijk, de kans op een beter job zit ongeveer zo (net zoals de moeilijkheidsgraad)
HI>TEW>HW
Dit is theoretisch. Betekent niet dat je met HW altijd veel slechter af bent, want je krijgt er vaak dezelfde (gelijkaardige) jobs mee als met TEW.



