Syfi
Legacy Member
Momenteel ben ik na een moeilijke tijd weer op zoek naar werk. Dit omdat ik wil werken.
Ik zoek namelijk werk waarbij in team aan iets kan gewerkt worden. Het liefst geen fabriek/magazijn werk. Dit omdat ik er mij totaal niet goed bij voel de sfeer is minder gezellig zeg maar (heb 1 jaar in wat fabrieken/magazijnen gewerkt voor mijn "burn-out".)
Momenteel tracht ik in de eventwereld (schouwburgen, muziek, straattheaters, ...) binnen te geraken heb al wat contacten. Maar zolang ik er geen werk in vindt zou ik 7 maanden willen werken (tot begin september, dit omdat ik dan al verantwoordelijke van een festival een heel drukke periode heb). Indien ik in September nog niet in de evenement wereld zit zou ik Eventmanagement gaan studeren (dit om al mijn kosten zelf te betalen natuurlijk).
Kan iemand mij helpen, wat soort werk me zou kunnen liggen. Gelieve dit deftig te houden. Omdat dit voor mij moeilijk is. Oja ik heb zelf al een afspraak gemaakt bij de vdab (morgen).
Ik zoek namelijk werk waarbij in team aan iets kan gewerkt worden. Het liefst geen fabriek/magazijn werk. Dit omdat ik er mij totaal niet goed bij voel de sfeer is minder gezellig zeg maar (heb 1 jaar in wat fabrieken/magazijnen gewerkt voor mijn "burn-out".)
Momenteel tracht ik in de eventwereld (schouwburgen, muziek, straattheaters, ...) binnen te geraken heb al wat contacten. Maar zolang ik er geen werk in vindt zou ik 7 maanden willen werken (tot begin september, dit omdat ik dan al verantwoordelijke van een festival een heel drukke periode heb). Indien ik in September nog niet in de evenement wereld zit zou ik Eventmanagement gaan studeren (dit om al mijn kosten zelf te betalen natuurlijk).
Kan iemand mij helpen, wat soort werk me zou kunnen liggen. Gelieve dit deftig te houden. Omdat dit voor mij moeilijk is. Oja ik heb zelf al een afspraak gemaakt bij de vdab (morgen).

