kippetje2007
Legacy Member
Guazala zei:Normaal niet nee.
Je moet vooral opletten dat wat je ondertekend ook hetgene is je echt doet. Toen ik begon met lesgeven was ik niet op de hoogte van het verschil vereist en voldoende geacht.
Ik wist dat ik slechts voldoende geacht was, maar heb op die school 2,5 jaar een en hetzelfde vak gegeven. Ik zat dus aan voldoende uren voor TADD in het vak zelf, ware het niet dat ik blijkbaar de eerste paar maanden op papier andere uren gaf dan in realiteit. Daardoor kwam ik een paar dagen te kort, hoewel ik ze in praktijk wel gegeven had.
Als ik zie hoe het spel gespeeld werd, vermoed ik dat ze dat van het begin al hadden ingecalculeerd. En dat op voorhand was bepaald wanneer ik vervangen zou worden. Als ik nu opnieuw zou beginnen zou ik er een punt van gemaakt hebben om op papier ook dat te geven wat ik in praktijk gaf. Anderzijds was ik dan waarschijnlijk een jaar eerder kunnen gaan, dus had er ook niet echt iets mee gewonnen.
Onderwijs is op dat vlak een beetje een vies wereldje. Maar als de plannen worden uitgevoerd, zal dat hopelijk veranderd zijn tegen dat jij je eerste stappen in het werkveld zet.
Goed dat je het zegt... Ik zou daar niet eens aan denken.
Wat gaat er dan veranderen in de toekomst?
