Archief - Reclame: werkt het?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

nicolay1

Legacy Member
ik ben eerder eens met de aanpak van radical.

als je dit wilt uitbouwen naar een echte inkomstenbron moet je zorgen voor recurrente inkomsten.zodat je per maand of kwartaal of jaar meer zekerheid hebt over je inkomsten.

Dubbelpunt

Legacy Member
Bedankt voor de tip van de referrals. U mijn beste, bent een held!

Die recurrente inkomsten, daar ben ik ook mee akkoord.
Maar ja, zoek maar eens iemand die maandelijks voor zijn site wil betalen.

Stimpy

Legacy Member
stond er op uw site niet iets van hosting en domeinnaam 10 euro per maand?
Dat is toch ook serieus de mensen in't zak zetten hoor.. da kost u hooguit 20 euro per jaar.

Dubbelpunt

Legacy Member
Dat is niet bij mij. Dat doet iemand voor mij, maat van mij.
Ik zelf ken niets van hosting. Ik weet wel dat ik ze niet doorstuur naar one.com

gumball4000

Legacy Member
Ow je bent webdesigner, had er precies over gelezen. Dan is het in eerste instantie een eigen site maken + visitekaartjes belangrijk. En daarna beginnende KMO's lokaliseren (gemakkelijke klant+ Op lange termijn blijft hij mss bij jou).

DeMoN

Legacy Member
Dubbelpunt zei:
Ik heb uw post wel gelezen hoor :)
Volledig akkoord trouwens, behalve sitedeals.nl

Heb ik indertijd veel tijd ingestoken, maar daar verkopen ze sites voor 100eur.
100 euro int zwart = +/- 300 met factuur. Zo moete da bezien ;-)
En inderdaad. Like I said; veel rommel, soms eens iets goed. Heb er in den tijd da ik erop zat af en toe toch goeie klanten gevonden. Sommigen waar ik nu op regelmatige basis sites voor maak.

Kenneth124

Legacy Member
mijn tip: ga contracten aan, laat ze maandelijks/jaarlijks betalen voor onderhoud/management etc van de website. Had hier een collega zitten die is kunnen stoppen met werken omdat ze er genoeg aan verdiende en is vertrokken naar Frankrijk.

gumball4000

Legacy Member
Begin desnoods met advertenties op kapaza/2dehands.be..it's free :).

SlappinDaBees

Legacy Member
Neem het van mij aan.. klanten zijn er genoeg. En er zijn ZOVEEL mogelijkheden (zeker in uw branche) om klanten te werven! Ik denk aan werken met affiliates, Adwords adverteren, mond aan mond (belangrijk!), e-mailmarketing, beurzen bij wonen, etc. etc.

Ik verdien al 3 jaar lang mijn inkomsten via internet en in België is er nog heel veel mogelijkheid maar alles draait er gewoon om dat je de juiste mensen moet kunnen vinden. Btw, ik heb zelf ook een webdesign bedrijf gehad (ondertussen al verkocht aan een Nederlands webdesign bedrijf) en kan u dus wel klanten aanbrengen. Maar uiteraard niet voor niets ;) Stuur mij is een pm als ge geintereseerd bent ;)

Edit: Was nog vergeten te vertellen dat Proximedia, een bedrijf dat ondertussen beursgenoteerd staat, ook begonnen is met deur aan deur te gaan bij winkels.. Trek daar u conclusies uit
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan