Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Iemand zei:Een algemeen vak is niet belangrijk he..
3 of 4 sp in mijn tijd.
Het eerste jaar is overigens zeer algemeen.
PsychistJperu_ zei:Dat is één van de grootste problemen, ik zou ze beiden écht zien zitten.

Jperu_ zei:Dat is één van de grootste problemen, ik zou ze beiden écht zien zitten.
Bongobong zei:Statistiek II is er ook wel nog, en dat kan wel een pak ingewikkelder zijn. Maar ja, twee wiskundige vakken valt uiteindelijk nog wel mee.
Tha_nOn zei:en psychometrie, onderzoeksmethoden I (vroeger data-analyse I) en toegepaste data-analyse
Bongobong zei:Mensen verderhelpen met kennis van het Belgische recht lijkt mij een zeldzame passie bij jongeren. Maar ok.
Ik zou jou aanraden, en eigenlijk iedereen die twijfelt over zijn studies, om eens een dag of twee een aantal lessen mee te volgen van de 1ste bachelor van jouw studierichting. Niet zo makkelijk naar gelang je ook op het secundair moet zijn, en het zijn ook de laatste lesweken die nu ingaan. Maar wat mensen tegen jou zeggen geeft toch noodzakelijk een vertekend beeld van de realiteit.
Je zei dat je schrik had of jouw wiskunde kennis wel goed genoeg zou zijn. Ik heb de cursus van het vak statistiek I geupload, wat de psychologen in Gent krijgen. zodat je eens kan kijken of je dit haalbaar vind of niet.
http://studwww.ugent.be/~jbackero/Stat_I.pdf
Laat je wel niet afschrikken door de onbekende symbolen. Extreem moeilijk ziet dat er op het eerste zicht niet uit. Statistiek II is er ook wel nog, en dat kan wel een pak ingewikkelder zijn. Maar ja, twee wiskundige vakken valt uiteindelijk nog wel mee. En je kan ze altijd bissen of trissen, zoals zovelen voor en na jou zullen doen.

Bongobong zei:Mensen verderhelpen met kennis van het Belgische recht lijkt mij een zeldzame passie bij jongeren. Maar ok.
Ik zou jou aanraden, en eigenlijk iedereen die twijfelt over zijn studies, om eens een dag of twee een aantal lessen mee te volgen van de 1ste bachelor van jouw studierichting. Niet zo makkelijk naar gelang je ook op het secundair moet zijn, en het zijn ook de laatste lesweken die nu ingaan. Maar wat mensen tegen jou zeggen geeft toch noodzakelijk een vertekend beeld van de realiteit.
Je zei dat je schrik had of jouw wiskunde kennis wel goed genoeg zou zijn. Ik heb de cursus van het vak statistiek I geupload, wat de psychologen in Gent krijgen. zodat je eens kan kijken of je dit haalbaar vind of niet.
http://studwww.ugent.be/~jbackero/Stat_I.pdf
Laat je wel niet afschrikken door de onbekende symbolen. Extreem moeilijk ziet dat er op het eerste zicht niet uit. Statistiek II is er ook wel nog, en dat kan wel een pak ingewikkelder zijn. Maar ja, twee wiskundige vakken valt uiteindelijk nog wel mee. En je kan ze altijd bissen of trissen, zoals zovelen voor en na jou zullen doen.
Jperu_ zei:Waar heb je psychologie dan gestudeerd? Want ik hoor vaak dat er tussen de verschillende universiteiten toch ook nog veel verschil op zit..

Ikkina zei:Toen ik dit voor het eerst las, dacht ik ook "wtf 9u". Maar nu citeer ik letterlijk van de website van KU Leuven:
Bij voorkeur had je een vooropleiding met minstens 9 uur aan wiskunde en bètawetenschappelijke vakken (chemie, biologie, fysica).


Ikkina zei:Toen ik dit voor het eerst las, dacht ik ook "wtf 9u". Maar nu citeer ik letterlijk van de website van KU Leuven:
Bij voorkeur had je een vooropleiding met minstens 9 uur aan wiskunde en bètawetenschappelijke vakken (chemie, biologie, fysica).