Franchesko
Legacy Member
Welke van de twee is nu eigenlijk het beste om werk mee te vinden , in functie te kunnen stijgen of een hoge functie te kunnen bekleden en natuurlijk als laatste het loon ?
Is het niet zo dat een academische bachelor sneller werk zal vinden en dit in hogere functies en een betere verloning ?
Of is dit al lang achterhaald en kan je beter bvb een professionele doen en dan misschien achteraf een master bijdoen ?
Is het niet zo dat een academische bachelor sneller werk zal vinden en dit in hogere functies en een betere verloning ?
Of is dit al lang achterhaald en kan je beter bvb een professionele doen en dan misschien achteraf een master bijdoen ?
.