Archief - Proefpersonen thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Dennoman

Legacy Member
Af en toe met de experimenten in de fac psychologie meegedaan, waaronder met die van den Torche :p

Altijd redelijk makkelijk verdiend geld en de verplaatsing was niks voor mij.
Bonzie zei:
Je krijgt er een bon van Game Mania van 10 euro voor, kunnen we allemaal wel gebruiken toch :D
Da's bijna het prijsverschil met de MM/Saturn overbrugd dan :p

Ik snap echt niet waarom ge in Antwerpen in de GM iets zou kopen als ge zoveel andere keuze hebt :p

Alteration

Legacy Member
Niks voor mij, maar voor anderen misschien nuttig.

Heb je interesse om deel te nemen aan een experiment in de Tiensestraat te Leuven? Wij voeren een onderzoek naar pesten en pijn bij jongeren en jongvolwassenen. Het onderzoek neemt ongeveer 45 minuten in beslag. Op die korte tijd kun je een Fnac-waardebon van € 10,00 of €10,00 cash verdienen door deel te nemen!

Tijdens het onderzoek voer je twee koud-water-taken uit. Dit zijn proeven waarbij je jouw hand gedurende één minuut in een bad met koud water legt. Ook speel je een computerspel en vul je nog enkele vragenlijsten in.

Je kunt stoppen met het onderzoek wanneer je wilt én alles verloopt anoniem.

Als je nog verdere vragen hebt, kun je ons bereiken via dit e-mailadres!

Het onderzoek gaat door in de Katholieke Universiteit Leuven Departement Psychologie. Het adres is: Tiensestraat 102, 3000 Leuven. Als je niet in Leuven woont, krijg je een reisvergoeding.

27 februari starten de onderzoeken en 30 maart worden ze afgesloten. Dus laat ons zo spoedig mogelijk iets weten want er kan enkel een select groepje deelnemen! Ook na 27 februari kan je je nog inschrijven.

Hopelijk tot binnenkort,

Elien Sneyers
Dorien Neefs

[email protected]

e.House

Legacy Member
Merci alteration voor de tip, heb contact gelegd en mag volgende week normaal komen.

Deze week nog eens 32 euro verdiend met een experiment, via die student nog in contact gekomen met een gelijkaardig experiment, krijg ik normaal gezien nog eens 64 euro voor.

kay-gell

Legacy Member
Ah, die experimenten die ge doet verklaren veel e.houseke. Héél veel. :)

e.House

Legacy Member
kay-gell zei:
Ah, die experimenten die ge doet verklaren veel e.houseke. Héél veel. :)

Ah wacht ik zie u al afkomen met het argument, "den ehouse doet alles voor het geld, salonsocialist" of welke interessante redenering heb je in petto voor mij?

pff al die moeite om tot ginder te gaan etc voor die paar euros

mja ik zit op kot en moet dan ook nooit ver gaan, anders zou ik die experimenten ook niet direct doen.

kay-gell

Legacy Member
e.House zei:
Ah wacht ik zie u al afkomen met het argument, "den ehouse doet alles voor het geld, salonsocialist" of welke interessante redenering heb je in petto voor mij?


Nee, waarschijnlijk een verkeerd experimentje dat u socialist heeft gemaakt. Tis u vergeven, ik weet dat ge er niet aan kunt doen nu. :D

Racing_Genk

Legacy Member
Stimpy zei:
pff al die moeite om tot ginder te gaan etc voor die paar euros

Ik heb meegedaan met dat experiment van alternation. Was 10€ en ben 45 minuten kwijt hieraan. Dus das 13€ per uur ofzo is nie slecht voor een student :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan