Archief - Opleiding programmeertalen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

TheBud

Legacy Member
Ik heb ook een graduaat gevolgd bij groep t in leuven. Niveau was echt ondermaats. Een vdab cursus is beter.

Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk 2

Satkan

Legacy Member
Bv202 zei:
Ik weet niet of hogeschool en een bachelor wel een goed idee is. Ik ga er vanuit dat je van BSO komt en bovendien al even gestopt bent met school, dan gaat een bachelor best moeilijk worden en misschien wel geld- en tijdverspilling (de kans is zéér groot dat je niet op alles van de eerste keer gaat slagen en er 4-5 jaar over gaat doen).

:offtopic:

Als je van BSO komt, moet dit niet meteen betekenen dat je een achterstand hebt hoor.
Ik kom ook uit BSO en volg toch ook gewoon de Bachelor TI.

Ik zou zelfs durven stellen dat ik mijn hoofd een eindje beter boven water kan houden dan enkele medestudenten die vroeger TSO of zelfs ASO hebben gedaan.

Natuurlijk, als je jarenlang BSO zou volgen zonder te lezen / op je eigen wiskunde en programmeren te leren etc. zal je inderdaad wel met een probleem zitten.

Wat ik gewoon wil zeggen is dat BSO / TSO (/ASO, maar daar verwacht men dat je die dingen gewoon doet.) geen indeling hoeft te zijn voor weinig kennis.
Het valt gewoon te zien hoeveel kennis de persoon in kwestie zichzelf aanleert in de loop van zijn secundair.

:offtopic:

dimio111

Legacy Member
Satkan zei:
:offtopic:

Als je van BSO komt, moet dit niet meteen betekenen dat je een achterstand hebt hoor.
Ik kom ook uit BSO en volg toch ook gewoon de Bachelor TI.

Ik zou zelfs durven stellen dat ik mijn hooft een eindje beter boven water kan houden dan enkele medestudenten die vroeger TSO of zelfs ASO hebben gedaan.

Natuurlijk, als je jarenlang BSO zou volgen zonder te lezen / op je eigen wiskunde en programmeren te leren etc. zal je inderdaad wel met een probleem zitten.

Wat ik gewoon wil zeggen is dat BSO / TSO (/ASO, maar daar verwacht men dat je die dingen gewoon doet.) geen indeling hoeft te zijn voor weinig kennis.
Het valt gewoon te zien hoeveel kennis de persoon in kwestie zichzelf aanleert in de loop van zijn secundair.

:offtopic:

Ok iedereen heel erg bedankt voor alle info, ik zal nu bij alle bevoegde instancies eens gaan informeren over de stappen die ik moet ondernemen om naar een bacheloropleiding te kunnen gaan. Het zal nog ff werk vragen om dit alles geregeld te krijgen. Maar de motivatie/interesse is er zeker.




Sent from my iPhone using Tapatalk.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan