Als je van BSO komt, moet dit niet meteen betekenen dat je een achterstand hebt hoor.
Ik kom ook uit BSO en volg toch ook gewoon de Bachelor TI.
Ik zou zelfs durven stellen dat ik mijn hooft een eindje beter boven water kan houden dan enkele medestudenten die vroeger TSO of zelfs ASO hebben gedaan.
Natuurlijk, als je jarenlang BSO zou volgen zonder te lezen / op je eigen wiskunde en programmeren te leren etc. zal je inderdaad wel met een probleem zitten.
Wat ik gewoon wil zeggen is dat BSO / TSO (/ASO, maar daar verwacht men dat je die dingen gewoon doet.) geen indeling hoeft te zijn voor weinig kennis.
Het valt gewoon te zien hoeveel kennis de persoon in kwestie zichzelf aanleert in de loop van zijn secundair.