dimio111
Legacy Member
Hey mensjes,
Zoals de titel zegt ben ik opzoek naar een opleiding in programmeertalen.
Momenteel volg ik al een opleiding op zaterdag bij syntra, (html,css)
Maar ik zou dit graag uitbreiden met java of .net.
Ik neem aan als je html kent dat java een betere keuze is dan .net?
Ik praat ook over java en niet javascript om verwarring te vermijden.
Dit zoek ik momenteel in avond, weekend of afstandsonderwijs.
NIET in zelfstudie.
Op dit moment werk ik nog als lasser, maar door een recente oogoperatie kan/mag ik dit niet blijven doen...
Hierdoor moet ik dus opzoek naar iets nieuws.
Als het een opleiding zou zijn waar een rva vrijstelling aan vast hangt. en die binnen de 2 maand start in dagopleiding is dit ook een oplossing voor mij.
Maar hier valt de vdab al buiten, want er is een wachtlijst van 4 maand...
Ik heb al naar volgende opleidingscentra gekeken= syntra, Cevora.
En hogeschool gent, erasmus brussel. (maar dit is informatica)
Dit houd in dat hier frans aan vast hangt. ik heb geen enkele kennis in het frans en dus een te grote achterstand, ook ligt deze taal mij geheel niet en ik weet dat ik daar dus nooit zal in slagen...
Ik hoop dat iemand hier wat afweet van deze opleidingen.
M.v.g.
Zoals de titel zegt ben ik opzoek naar een opleiding in programmeertalen.
Momenteel volg ik al een opleiding op zaterdag bij syntra, (html,css)
Maar ik zou dit graag uitbreiden met java of .net.
Ik neem aan als je html kent dat java een betere keuze is dan .net?
Ik praat ook over java en niet javascript om verwarring te vermijden.

Dit zoek ik momenteel in avond, weekend of afstandsonderwijs.
NIET in zelfstudie.
Op dit moment werk ik nog als lasser, maar door een recente oogoperatie kan/mag ik dit niet blijven doen...
Hierdoor moet ik dus opzoek naar iets nieuws.
Als het een opleiding zou zijn waar een rva vrijstelling aan vast hangt. en die binnen de 2 maand start in dagopleiding is dit ook een oplossing voor mij.
Maar hier valt de vdab al buiten, want er is een wachtlijst van 4 maand...
Ik heb al naar volgende opleidingscentra gekeken= syntra, Cevora.
En hogeschool gent, erasmus brussel. (maar dit is informatica)
Dit houd in dat hier frans aan vast hangt. ik heb geen enkele kennis in het frans en dus een te grote achterstand, ook ligt deze taal mij geheel niet en ik weet dat ik daar dus nooit zal in slagen...
Ik hoop dat iemand hier wat afweet van deze opleidingen.
M.v.g.

