Fella
Legacy Member
kows zei:Ik ben reeds afgestudeerd in nmct,
enige wat ik te zeggen is:
ge hebt chance da nmct ni zo'n blokrichting is.
Uw eerste jaar is het meest theorie maar daarna is het bijna altijd uitvoeren.
Opdrachten doen met basis theorie, buiten voor netwerken.
Ik weet nog niet zeker of ik NMCT ga volgen, maar het spreekt me momenteel het meest aan.
Mueske zei:De wiskunde die je misschien nog gaat nodig hebben, kan je eventueel nu al wat doen door zelfstudie. Er zijn genoeg boeken die de wiskunde basis nog eens herhalen, of sites zoals Khan Academy waar je de uitleg krijgt, en oefeningen kunt maken. Je gaat wat achter zitten, maar ik denk niet dat dat onoverkomelijk is.![]()
Ik heb nog nooit wiskunde gezien dusja..
Of je koopt gewoon een boek waarin alles nog eens eenvoudig staat, al gaat dat wel wat moeilijker zijn omdat het eerder dient als herhaling.
)