MoogleCoffee
Legacy Member
Hey!
Ik heb m'n eerste jaar op universiteit Antwerpen achter de rug, maar zit wel met een kleine twijfel in mijn hoofd. Ik volg taal- en letterkunde, maar mijn examenresultaten waren een kleine tegenslag. Ik heb in totaal 4 herexamens van de 13. Ik ga sowieso mijn herexamens meedoen, maar ik weet niet zo goed wat ik moet doen zou ik buizen voor deze vier vakken. Kan ik beter een andere richting volgen? Of deze vakken meenemen? Is dat normaal voor (je eerste jaar) op unief
Ik heb m'n eerste jaar op universiteit Antwerpen achter de rug, maar zit wel met een kleine twijfel in mijn hoofd. Ik volg taal- en letterkunde, maar mijn examenresultaten waren een kleine tegenslag. Ik heb in totaal 4 herexamens van de 13. Ik ga sowieso mijn herexamens meedoen, maar ik weet niet zo goed wat ik moet doen zou ik buizen voor deze vier vakken. Kan ik beter een andere richting volgen? Of deze vakken meenemen? Is dat normaal voor (je eerste jaar) op unief



