javierkeportill zei:
Wat is uw argumentatie? Artikels op het Nieuwsblad over een rapport dat ge zelf nooit zult zien?
Als ex-soldaat in een gevechtseenheid en als huidig onderofficier op DG Budget en Financiën zou ik met een hele hoop argumenten kunnen aankomen.
-Waarom een gezonde Defensie belangrijk en nuttig is.
-Waarom er budgettaire problemen zijn.
-Waarom de leeftijd van militairen over het algemeen te hoog is.
-Waarom de gevechtseenheden een te groot verloop aan personeel kennen.
-Waarom Defensie zelf een Medische steunarm nodig heeft
-Waarom dokters liever in de privé het veelvoud van 40.000€ verdienen op enkele maandjes dan een job te nemen bij Defensie die minder betaald en meer vraagt
Helaas voor U niet hapklaar in soundbites vanop een
gazettensite, dus ik zal mij onthouden van verdere commentaar
Toch bedankt voor uw mening!
Aan allen die geïnteresseerd zijn in een carrière bij Defensie, ga naar een Defensiehuis, informeer U, ga naar een opendeurdag of stagedag, en kom maar af als ge dan nog gemotiveerd zijn. We zien U zeer graag komen

bedenk wel dat de huidige rotatie in Afghanistan op zijn laatste benen loopt, en dat qua opdrachten het de komende maanden/jaren wat minder zal zijn. Buiten wat zeer kleine operaties waar je als jonge militair waarschijnlijk weinig of geen kans hebt om mee te gaan, staat er niets op stapel.
Dit onder voorbehoud van verandering natuurlijk
