Plutus
Legacy Member
Er is wel degelijk een markt voor hoor. En ondanks de 'crisis' draait die markt heel goed, heel wat luxemerken doen het goeddjemz zei:ik denk wel niet dat mensen die zich louboutins en die zaken kunnen permiteren veel last gaan hebben van de crisis.. Feit is wel als je niet in LA woont je blij mag zijn als je 1 paar schoenen in een maand gaat verkopen.

EDIT: Om een voorbeeld te geven
http://www.tijd.be/nieuws/ondernemi...ugo_Boss_lacht_de_crisis_weg.9216182-3118.art
waar was ik met mijn gedachten, ochja de markt is en blijft dan klein