masterfrog
Legacy Member
Kzit momenteel in het schakeljaar voor master gezondheids- voor lichting en bevordering te Gent.
Naar het masterjaar moeten we nu al onze masterproef onderwerp kiezen. En ik twijfel rond de taalkeuze (Nederlands of Engels).
Eén van de onderwerpen is het schrijven van een literatuurstudie voor MOMI (Missed Opportunities in Maternal and Infant Health: reducing maternal and newborn mortality and morbidity in the year after childbirth through combined facility- and community-based interventions).
Nu doordat het zou moeten geschreven worden in engels, lijkt me het geen simpel gegeven. Naar spreken, lezen is m'n engels: gevorderd, naar academisch schrijven, nu wat minder.
Ik heb het idee dat het de mogelijkheid (literatuurstudie in het Engels) heeft om dan sneller internationaal te werken. Bv. WHO,... Hetgene dat ik wil bereiken.
Nu, zijn er mensen hier met ervaring, die het kunnen bevestigen of me ontnuchteren?
Naar het masterjaar moeten we nu al onze masterproef onderwerp kiezen. En ik twijfel rond de taalkeuze (Nederlands of Engels).
Eén van de onderwerpen is het schrijven van een literatuurstudie voor MOMI (Missed Opportunities in Maternal and Infant Health: reducing maternal and newborn mortality and morbidity in the year after childbirth through combined facility- and community-based interventions).
Nu doordat het zou moeten geschreven worden in engels, lijkt me het geen simpel gegeven. Naar spreken, lezen is m'n engels: gevorderd, naar academisch schrijven, nu wat minder.
Ik heb het idee dat het de mogelijkheid (literatuurstudie in het Engels) heeft om dan sneller internationaal te werken. Bv. WHO,... Hetgene dat ik wil bereiken.
Nu, zijn er mensen hier met ervaring, die het kunnen bevestigen of me ontnuchteren?
