Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat ik merk is dat er minder en minder rekening gehouden wordt met diploma's in de IT. Men begint meer en meer door te hebben dat een bachelor niet noodzakelijk minder bekwaam dan een master en omgekeerd.yaris zei:Wat ik merk is dat in de IT meer en meer diploma's belangrijk worden. Voor veel functies vragen ze al een bachelor en volgens mij ga je binnen enkele jaren met een bachelor bepaalde jobs niet meer kunnen doen en zijn die enkel welgelegd voor masters. Dit is in elke branche die volwassen aan het worden is. Dus jij als masters zal het de eerste jaren niet voelen maar de kans dat je qua loon en jobinhoud / verantwoordelijkheid een pak verder staat als een bachelor is heel groot.

Maybe, maar het moet zeker geen ICT master zijn.trX zei:Capgemini?

Genious zei:Maybe, maar het moet zeker geen ICT master zijn.
Ik had een aanbod met mijn HIR diploma.
@threadstarter: het is niet omdat ge gelijk start, dat die extra jaren van CW aan de unief waardeloos zijn he. ge leert uiteindelijk toch wel wat zaken die u kunnen helpen veronderstel ik.![]()
Schopenbauer zei:Ja, maar in die 2 extra jaren konde al wel hoger opgeklommen zijn in het potentiele bedrijf waar ge gaat werken (en meer ervaring hebben opgedaan). Op de jobbeurs in Antwerpen heb ik telkens toen ik vroeg achter verloning gehoord dat "iedereen aan hetzelfde loon begint". Meestal is dit dan rond de 1500€ netto met bedrijfswagen (en andere voordelen). Ik vind dat 200€ extra voor een master wel gepast zou zijn. Je bent tenslotte 2 jaar werkloos geweest zodat je meer kennis zou hebben in het bedrijfsleven.

Fanaat zei:Bedoel je dat of je nu als bachelor of als master begint (op hetzelfde ogenblik als eerste werkervaring en zelfde functie) geen verschil uitmaakt? Wat ik telkens hoor is dat je als bachelor begint je toch wel net iets minder verdient. Na 2jaar verdien je dan evenveel als een master die net is afgestudeerd en begint te werken. Wat krijg je dan: een bachelor met 2j werkervaring en een master met 0j ervaring aan het zelfde loon.
Als ze, zoals jij zegt(?), het exact zelfde loon krijgen zodra ze starten. Dan verdienen de bachelors daar heel goed of zijn de masters een beetje onderbetaald lijkt me?![]()
.