App
Legacy Member
Hallo,
ik ben dit jaar in september gestart met marketing en ben na 2 maanden
gestopt. Nu de nieuwe inschrijvingen zullen toestromen in de scholen heb ik de vraag: Wanneer je mensen kent die denken in september eerste jaar Marketingcommunicatie te studeren, laat het me hier weten.
Ik heb nog al mijn boeken over, ongeschreven (behalve enkele bladzijden, maar zie het als een maandje brossen : D )
(keuzetaal is Duits of Spaans : ik heb de boeken voor keuzetaal Spaans)
Alvast bedankt voor jullie aandacht
ik ben dit jaar in september gestart met marketing en ben na 2 maanden
gestopt. Nu de nieuwe inschrijvingen zullen toestromen in de scholen heb ik de vraag: Wanneer je mensen kent die denken in september eerste jaar Marketingcommunicatie te studeren, laat het me hier weten.
Ik heb nog al mijn boeken over, ongeschreven (behalve enkele bladzijden, maar zie het als een maandje brossen : D )
(keuzetaal is Duits of Spaans : ik heb de boeken voor keuzetaal Spaans)
Alvast bedankt voor jullie aandacht


