Archief - Marketingstudenten

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

App

Legacy Member
Hallo,

ik ben dit jaar in september gestart met marketing en ben na 2 maanden
gestopt. Nu de nieuwe inschrijvingen zullen toestromen in de scholen heb ik de vraag: Wanneer je mensen kent die denken in september eerste jaar Marketingcommunicatie te studeren, laat het me hier weten.
Ik heb nog al mijn boeken over, ongeschreven (behalve enkele bladzijden, maar zie het als een maandje brossen : D )

(keuzetaal is Duits of Spaans : ik heb de boeken voor keuzetaal Spaans)

Alvast bedankt voor jullie aandacht

Syfi

Legacy Member
Heb je deze gevolgd in de Katho in Kortrijk?

Welke richting juist? Want ik zou dit jaar starten met 1ste jaar Marketing :p

App

Legacy Member
Ik heb dit inderdaad in Katho kortrijk gevolgd.
Het is een interessante richting, maar ik had nooit boekhouden of iets in die aard gehad in mijn vorige richting en wou dus de creatievere kant op.
Het is een interessante richting! Wat ik heb gezien in die 2 maanden, waren toch zeer interessant, geloof me. En het is een goede school.

Ik heb Marketingcommunicatie gestudeerd.
De boeken zullen nog exact hetzelfde zijn, en het is zelf gemakkelijk als je ze al onmiddelijk hebt, geloof me.
Ik zal de totaalprijs verminderen , ook al zijn de boeken nog splinternieuw.

Nog steeds interesse? Mail me op [email protected]

Goede keuze om marketing te kiezen allesinds ^^

Th1x4nG

Legacy Member
Ge moet ni per se iemand een richting aanpraten om hem uw boeken te kunnen verkopen ze :lol:

App

Legacy Member
Ik vind marketing echt een goeie en interessante richting , excuseer.
In het 2de semester mag je zelf al een kijkstage doen voor 2 of 3 dagen,
dan kan je al wat zien hoe je dagen er later eruit zullen zien.

Syfi

Legacy Member
Ik zal je binnen een week nog een contacteren. Want blijkbaar heb ik 2 goeie vrienden die dezelfde opleiding volledig hebben gedaan.

Dus kan ik misschien de notities en boeken die al allemaal zijn aangestipt, gemarkeerd en whatever overkopen en misschien nog goedkoper :p

Maar zeg eens eerlijk wat was er dan moeilijk of waarop heb je afgehaakt?

App

Legacy Member
Ik heb zelf in mijn 3 laatste jaren middelbaar een grafische richting gevolgd.
Ik wou iets met meer theorie, en ging voor marketing doordat dit nog altijd reclamegericht is. Maar ik heb nooit boekhouden of iets over de bedrijfswereld gezien dus de punten voor mijn eerste test boekhouden in de 2de maand waren verschrikkelijk deprimeren (2 op 10 dacht ik) en ik zag het niet meer zitten. Ik besefte dat ik liever dingen creeër in plaats van zeggen wat er gecreeërd moet worden. Ook Kortrijk ligt dichter bij ingelmunster dan Gent, en als ik de creatieve richting uit moest gaan ging ik naar gent moeten gaan en op kot. Nuja, dit wou ik nu echt en uiteindelijk ben ik in februari op kot gegaan.

Maar zoals ik al zei, in het 2de semester, ergens in januari mag je een kijkstage doen. Ik vond het verschrikkelijk jammer dat ik die niet heb kunnen doen want dit leek me zeer interessant. Nuja, moest ik echt een blokker zijn en meer boekhouden en bedrijfsbeheer gehad hebben, ging ik deze richting met plezier verderzetten. Maar het is niet plezant om telkens de slechtste punten van de klas te hebben (:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan