*FiReStOnE^-*
Legacy Member
rdbtz zei:Jup, 3e bach in GentInderdaad, 3e bach is echt niets tegenwoordig, ik zit me een beetje te vervelen tijdens examenperiode, maar ik heb wel meer tijdens het jaar moeten doen met al die 'groepswerkjes'. 2e bach vond ik persoonlijk het moeilijkst, het zijn dus beetje dezelfde 'pakken'? En ik hoop dat de vakken een beetje interessanter worden gemaakt dan fiscaliteit in 3e bach? Moet je ook een thesis maken?
Haha ja da derde jaar is verschrikkelijk qua groepswerken! Ooit gehoord van ne groep die een 0 heeft gekregen voor groepswerk beleidsinformatica?

Qua hoeveelheid leerstof inderdaad te vergelijken met 2e bachelor.
Vind het veel interessanter nu, maar het moet je echt wel interesseren hé. Fiscaliteit wordt in de bachelor imo totaal niet goed gegeven. Wij hadden Beghin, en die is echt verschrikkelijk (heb er nu ook nog veel les van trouwens). Zit dar gewoon vanvoor wat verhalen te vertellen 'niwaar' en uit zijn boek voor te lezen. Tschijnt da jullie nu Van de Woesteyne hebben? Die vind ik wel heel goe.
Thesis moet ook gemaakt worden, maar is niet te vergelijken met thesis in TEW. Beginnen pas in't tweede semester, en is met 6. Is dus eerder een uitvergroot groepswerk dan een thesis. 'Thesis' bestaat ook nog uit een tax game die je moet doen in't tweede semester
Inderdaad, 3e bach is echt niets tegenwoordig, ik zit me een beetje te vervelen tijdens examenperiode, maar ik heb wel meer tijdens het jaar moeten doen met al die 'groepswerkjes'. 2e bach vond ik persoonlijk het moeilijkst, het zijn dus beetje dezelfde 'pakken'? En ik hoop dat de vakken een beetje interessanter worden gemaakt dan fiscaliteit in 3e bach? Moet je ook een thesis maken?