Julie_
Legacy Member
Hallo iedereen,
Ik zoek mensen die ervaring hebben met de manama fiscaliteit aan de Ugent of de ManaBa MTB (meertalige bedrijfscommunicatie).
Momenteel zit ik in mijn master communicatiewetenschappen. Ik ben aan het uitkijken naar een ManaMa aangezien de jobkansen met een diploma communciatiewetenschappen vrij beperkt zijn, moet ik toegeven. Bovendien heb ik ook nog niet echt de behoefte om te gaan werken.
Ik vraag me af of een diploma MTB een meerwaarde biedt op de arbeidsmarkt als ik reeds een diploma communcatiewetenschappen heb? Zijn er mensen die deze richting hebben gevolgd? Ik heb de indruk dat het nogal gelijklopend is met het masterjaar communicatiewetenschappen (PR-plan opstellen, groepswerken, stage, thesis,..).
Een tweede optie waar ik rekening mee houd is de ManaMa fiscaliteit aan de Ugent. Fiscaliteit heeft me altijd al geboeid, maar ik weet natuurlijk niet of het een meerwaarde biedt voor iemand met een vooropleiding communicatie. Uit de infobrochure leidt ik af dat deze ManaMa vooral bedoelt is voor studenten met een vooropleiding rechten of economie. Maar na enig navraagwerk is het een ManaMa die openstaat voor alle academische masters. Mijn vraag is of deze ManaMa wel nut als je een vooropleiding hebt gedaan die niets met fiscaliteit/accountancy te maken heeft. Kan je dan werk vinden in de fiscaliteit en doorgroeien?
Ik zoek mensen die ervaring hebben met de manama fiscaliteit aan de Ugent of de ManaBa MTB (meertalige bedrijfscommunicatie).
Momenteel zit ik in mijn master communicatiewetenschappen. Ik ben aan het uitkijken naar een ManaMa aangezien de jobkansen met een diploma communciatiewetenschappen vrij beperkt zijn, moet ik toegeven. Bovendien heb ik ook nog niet echt de behoefte om te gaan werken.
Ik vraag me af of een diploma MTB een meerwaarde biedt op de arbeidsmarkt als ik reeds een diploma communcatiewetenschappen heb? Zijn er mensen die deze richting hebben gevolgd? Ik heb de indruk dat het nogal gelijklopend is met het masterjaar communicatiewetenschappen (PR-plan opstellen, groepswerken, stage, thesis,..).
Een tweede optie waar ik rekening mee houd is de ManaMa fiscaliteit aan de Ugent. Fiscaliteit heeft me altijd al geboeid, maar ik weet natuurlijk niet of het een meerwaarde biedt voor iemand met een vooropleiding communicatie. Uit de infobrochure leidt ik af dat deze ManaMa vooral bedoelt is voor studenten met een vooropleiding rechten of economie. Maar na enig navraagwerk is het een ManaMa die openstaat voor alle academische masters. Mijn vraag is of deze ManaMa wel nut als je een vooropleiding hebt gedaan die niets met fiscaliteit/accountancy te maken heeft. Kan je dan werk vinden in de fiscaliteit en doorgroeien?



