Als je moeite doet én vooral élke les gaat, kan het in principe nergens foutlopen. Als je nooit talen hebt gehad bv, zal je misschien éxtra moeite moeten doen door bv bijlessen te nemen.
In deze richting zit zeker en vast toekomst, het internet is voortdurend aan 't evolueren!