GSTT
Legacy Member
Als arbeider is dat ook zo hoor, als je gaat solliciteren als arbeider hebben ze nog veel meer recht om te vragen "waarom geen it job"? Het enige wat je moet kunnen, is het goed kunnen uitleggen. Er zijn zoveel vacatures. Solliciteer dan in de IT he, zoals ze u aanraden op sollicitaties. Of blijf verder zoeken in een lagere functie, vacatures genoeg als adm. bediende.Aap zei:Tja, ik heb een graduaat informatica (geen bachelor jammer genoeg). Maar heb ik ook al gesolliciteerd voor administratief bediende, jammer genoeg nemen ze je niet direct aan. Integendeel, ze zeggen dan: "er is zoveel werk in de IT, hoe komt dat je daar geen vaste baan hebt?" Ik heb mijn antwoord wel klaar. Maar ja, je ziet dan dat ongeloof in hun ogen fonkelen.
Ik doe momenteel tijdelijke helpdeskachtige functies (momenteel zonder werk), in de hoop om ergens eens vast te beginnen.
Ik wist trouwens niet dat cvo lager is dan gewoon bachelor?
Geluk is het excuus dat de beta's gebruikenJe moet een portie geluk hebben vind ik om ergens vast te mogen werken.

hoe kan je nu iemand zijn persoonlijkheid omschrijven als 'bijgeloof'? Zoiets raar en dom heb ik nooit eerder gehoord.
