lets_missbehave
Legacy Member
Hallo iedereen,
Ik heb na 5 jaar unief master in de comwet en master in de bedrijfseconomie (thesis wel nog doen) behaald met grote onderscheiding. Nu ben ik niet van plan om uitsluitend een jaar aan de thesis te wijden, ik ben dus van plan om te gaan werken. Ik ben al een eindje aan het solliciteren en heb nu een jobaabod te pakken.
De job is coördinator (diensthoofd) toerisme en educatie bij de overheid. Nu is het een tijdelijke job tot april, dan wordt er een examen georganiseerd en de beste van dat examen wordt vast benoemd voor die job. Ze lieten mij wel blijken dat het niveau van de kandidaten die zouden deelnemen aan het examen voor de vaste betrekking van een heel ander kaliber zullen zijn dan diegene die deelnamen aan de vacature voor dezelfde tijdelijke job. Ik ben nu gekozen uit 40 kandidaten en kan dus werk hebben tot april.
Voordelen: - staat mooi op CV, mooie job, dicht bij thuis, mooi loon aan de overheid
Nadelen: tijdelijk contract (moeilijk samenwonen, moeilijk lening voor auto e.d.)
Nu heb ik nog 2 solliciaties die lopen voor een vaste job, één bij een marketing- en communicatiebureau waar 2 vacatures vrij zijn als project manager of als copywriter (meer in de lijn van mijn studie, maar dus totaal nog niet zeker en zal wrs ook minder verdienen (niet dat dat doorslaggevend is en verder van bij huis).
Assistent van de commercieel directeur (ook vast), nadelen hier zijn dan weer dat ik een redelijke eenzame job zou hebben, ik ben echt de assistent van de commercieel directeur.
Nu heb ik dus dat jobaanbod van de overheid, om nu maandag te beginnen... Ik ben eventjes mijn 'kluts' kwijt, wat is jullie raad?
Ik heb na 5 jaar unief master in de comwet en master in de bedrijfseconomie (thesis wel nog doen) behaald met grote onderscheiding. Nu ben ik niet van plan om uitsluitend een jaar aan de thesis te wijden, ik ben dus van plan om te gaan werken. Ik ben al een eindje aan het solliciteren en heb nu een jobaabod te pakken.
De job is coördinator (diensthoofd) toerisme en educatie bij de overheid. Nu is het een tijdelijke job tot april, dan wordt er een examen georganiseerd en de beste van dat examen wordt vast benoemd voor die job. Ze lieten mij wel blijken dat het niveau van de kandidaten die zouden deelnemen aan het examen voor de vaste betrekking van een heel ander kaliber zullen zijn dan diegene die deelnamen aan de vacature voor dezelfde tijdelijke job. Ik ben nu gekozen uit 40 kandidaten en kan dus werk hebben tot april.
Voordelen: - staat mooi op CV, mooie job, dicht bij thuis, mooi loon aan de overheid
Nadelen: tijdelijk contract (moeilijk samenwonen, moeilijk lening voor auto e.d.)
Nu heb ik nog 2 solliciaties die lopen voor een vaste job, één bij een marketing- en communicatiebureau waar 2 vacatures vrij zijn als project manager of als copywriter (meer in de lijn van mijn studie, maar dus totaal nog niet zeker en zal wrs ook minder verdienen (niet dat dat doorslaggevend is en verder van bij huis).
Assistent van de commercieel directeur (ook vast), nadelen hier zijn dan weer dat ik een redelijke eenzame job zou hebben, ik ben echt de assistent van de commercieel directeur.
Nu heb ik dus dat jobaanbod van de overheid, om nu maandag te beginnen... Ik ben eventjes mijn 'kluts' kwijt, wat is jullie raad?
. T'zal van mijn karakter afhangen of ik nog genoeg zal kunnen trainen om dat met voldoening te kunnen beoefenen. Nu zoals gezegd zullen wel niet alle vergaderingen op uw hobbytijdstippen liggen. Als ze al doorgaan na uw uren...