AndyVDE
Legacy Member
Hoi
Ik ben Andy en heb een nieuwe 'politiek' getinte beweging opgericht.
De bedoeling is om uit te groeien tot een heuse politieke partij. Met een sterke visie en krachtige standpunten.
Wij zoeken nog kandidaten om ons te helpen bij allerhande taken. Zoals het maken van een website, het schrijven van artikels (zowel op het web als in de andere media), samen brainstormen over de toekomst van de partij, het organiseren van samenkomsten, 'fundraising',....
Kortom iedereen die zin heeft om de 'kick' of de 'rush' te ervaren van iets nieuws te beginnen. En het ook achteraf te zien groeien.
Wie gedreven is en wie ook ervaring wil opdoen in allerlei boeiende taken.
Kan zich kenbaar via een privéberichtje aan mijn adres.
Voorlopig is 'werken' in onze organisatie nog onbezoldigd. Maar door het uitoefenen van allerlei taken en kleine opdrachtjes kan je als student de ervaring en kennis opdoen die bruikbaar zijn in het latere bedrijfsleven.
Bovendien beschikken we over een netwerk van bedrijfsleiders en ondernemers die steeds op zoek zijn naar gedreven en gemotiveerde jongeren.
Werken als vrijwilliger in onze beweging heeft dus tal van voordelen. Ook kan je de job als medewerker in onze partij perfect combineren met je studies.
Beschik je dus over een gezonde dosis nieuwsgierigheid en ambitie. Laat het weten via een privébericht of mail naar Sign In.
Iedereen welkom
Ik ben Andy en heb een nieuwe 'politiek' getinte beweging opgericht.
De bedoeling is om uit te groeien tot een heuse politieke partij. Met een sterke visie en krachtige standpunten.
Wij zoeken nog kandidaten om ons te helpen bij allerhande taken. Zoals het maken van een website, het schrijven van artikels (zowel op het web als in de andere media), samen brainstormen over de toekomst van de partij, het organiseren van samenkomsten, 'fundraising',....
Kortom iedereen die zin heeft om de 'kick' of de 'rush' te ervaren van iets nieuws te beginnen. En het ook achteraf te zien groeien.
Wie gedreven is en wie ook ervaring wil opdoen in allerlei boeiende taken.
Kan zich kenbaar via een privéberichtje aan mijn adres.
Voorlopig is 'werken' in onze organisatie nog onbezoldigd. Maar door het uitoefenen van allerlei taken en kleine opdrachtjes kan je als student de ervaring en kennis opdoen die bruikbaar zijn in het latere bedrijfsleven.
Bovendien beschikken we over een netwerk van bedrijfsleiders en ondernemers die steeds op zoek zijn naar gedreven en gemotiveerde jongeren.
Werken als vrijwilliger in onze beweging heeft dus tal van voordelen. Ook kan je de job als medewerker in onze partij perfect combineren met je studies.
Beschik je dus over een gezonde dosis nieuwsgierigheid en ambitie. Laat het weten via een privébericht of mail naar Sign In.
Iedereen welkom

. En ik word ook niet gestraft om te gaan werken. Erg, hé. Kunnen jullie aan dat laatste niets doen? Ik wil ook gestraft worden om te gaan werken!
Made my day.
Ik denk dat er op het deel dat over veralgemeningen genoeg is ingegaan, en ik zou de rest toch maar herhalen.