MrTwist
Legacy Member
Hello
Dit jaar studeer ik af als ing ict/mit. Maar ik heb nog interesse om iets anders te doen namelijk om te beginnen bachelor of science: Fysica en mss derna master sterrenkunde. Ik vroeg mij af of iemand met deze overgang al ervaring had. Zijn er eventueel vrijstellingen mogelijk ? Als ik na deze extra studies dan toch zou aan de slag willen als ing, zijn de 3/5 jaren tussen de opleiding en het feitelijk werk niet te nadelig om werk te vinden ?
Dit jaar studeer ik af als ing ict/mit. Maar ik heb nog interesse om iets anders te doen namelijk om te beginnen bachelor of science: Fysica en mss derna master sterrenkunde. Ik vroeg mij af of iemand met deze overgang al ervaring had. Zijn er eventueel vrijstellingen mogelijk ? Als ik na deze extra studies dan toch zou aan de slag willen als ing, zijn de 3/5 jaren tussen de opleiding en het feitelijk werk niet te nadelig om werk te vinden ?
