Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Benzac zei:Master moet jij alvast niet meer aan beginnen.
kingxperia zei:Ik wou weten of je erg goed moet zijn in Wiskunde om informatica te doen .
, geef geen foute raad =/.jan.linux zei:Nee. Beide zijn exacte wetenschappen, maar de informatica logica is helemaal anders.
Helaas, in het onderwijs doen ze je geloven dat er een verband bestaat, je hebt dus veel wiskunde in informatica richtingen. In de meer dan 10 jaar dat ik programmeur ben heb ik nog geen vergelijking tegengekomen, nog geen logaritmen en nog geen limieten. Hoogstens wat optelsommen en vermenigvuldigingen. En eens sinus en cosinus.
Om een antwoord op je vraag te geven: je kan goed zijn in informatica en niet in wiskunde, en visa versa.
Bv202 zei:Informatica: Ja
Toegepaste informatica: Nee
lolwuuuuuuutBenzac zei:Hangt er vanaf of het master of bachelor is.
Master moet jij alvast niet meer aan beginnen.
Dan blijft er nog bachelor over, en daarop is het antwoord neen.
Mannekes, ge kunt hier toch al es lachen zejan.linux zei:visa versa
Als ge geen moeilijke woorden kunt schrijven, zoek het dan eerst es op.

sneax zei:master informatica is veel pure wiskunde in de beginjaren, de grootste en moeilijkste paketten, de buisvakken zoals men zegt zijn analyse en discrete wiskunde en dat zijn cursusen van 4cm dik droge wiskunde, het is eigenlijk in deze vakken dat het kaf van het koren wordt gescheiden
toegepqste informatica enzo is dat amper, daar vinden ze het belangrijker dat ge weet wat ne layer is in photoshop

sanderkevdw zei:Wat een zever toch, in heb toegepaste informatica gehad en ben nooit in contact gekomen met photoshop. Zwijg toch over dingen waar je niks over weet...
OT: je moet goed zijn in wiskunde om informatica te studeren, je moet niet goed zijn in wiskunde om een IT-job uit te voeren.