Mizz_star
Legacy Member
hej,
ik zit in het laatste jaar Latijn wiskunde en zou volgend jaar graag informatica gaan studeren aan de universiteit.
Maar nu mijn vraagje, is dit wel een goed idee? Welke jobs kun je hiermee doen en kan je die jobs ook met hogeschool, want ik ken iemand die hogeschool doet en blijkbaar is dat "ver onder mijn niveau"
Het liefst zou ik iets gaan doen als games of programmas ontwikkelen, maar ik heb horen zeggen dat het niet uitmaakt of je de heel moeilijke richting aan de universiteit doet, of die aan de hogeschool, want dat je sowiezo dezelfde jobmogelijkheden hebt.
ik zit in het laatste jaar Latijn wiskunde en zou volgend jaar graag informatica gaan studeren aan de universiteit.
Maar nu mijn vraagje, is dit wel een goed idee? Welke jobs kun je hiermee doen en kan je die jobs ook met hogeschool, want ik ken iemand die hogeschool doet en blijkbaar is dat "ver onder mijn niveau"
Het liefst zou ik iets gaan doen als games of programmas ontwikkelen, maar ik heb horen zeggen dat het niet uitmaakt of je de heel moeilijke richting aan de universiteit doet, of die aan de hogeschool, want dat je sowiezo dezelfde jobmogelijkheden hebt.

