reen
Legacy Member
Hey,
ik heb gisteren de knoop zo goed als doorgehakt. Ik ga industrieel ingenieur studeren in leuven
.
Ik twijfelde tussen Burgerlijk- en industrieel ingenieur. Ik zou denk ik wel alle richtingen aan moeten kunnen, maar ik wil in leuven ook nog een deftig sociaal leven hebben, en ik denk dat dat echt mogelijk is als je burgerlijk studeert.
Nu mijn vragen aan studenten industrieel ingenieur hier:
- Hoe ziet jullie week eruit? Hoeveel uren les heb je etc etc
- Hoe ziet de toekomst eruit als je afgestudeerd bent als indi?
- Hoe waren jullie punten in het middelbaar?
Verdergaande op die laatste vraag: ik heb economie wiskunde (6u) gevolgd in het secundair. Ik kwam daar meestal door met een gemiddelde van 75%. Wetenschapsvakken bijna altijd hoger dan het gemiddelde.
Ik wil dus te weten komen of ik niet te ver onder mijn mogelijkheden ga. Ik kan namelijk ook nog steeds iets gaan doen als handelsingenieur. Economie was altijd mijn beste vak in het middelbaar (buiten engels dan
), maar dat interesseert mij geen fuck. Ik ben liever bezig met het màken van dingen!
Mvg
Stijn
ik heb gisteren de knoop zo goed als doorgehakt. Ik ga industrieel ingenieur studeren in leuven
.Ik twijfelde tussen Burgerlijk- en industrieel ingenieur. Ik zou denk ik wel alle richtingen aan moeten kunnen, maar ik wil in leuven ook nog een deftig sociaal leven hebben, en ik denk dat dat echt mogelijk is als je burgerlijk studeert.
Nu mijn vragen aan studenten industrieel ingenieur hier:
- Hoe ziet jullie week eruit? Hoeveel uren les heb je etc etc
- Hoe ziet de toekomst eruit als je afgestudeerd bent als indi?
- Hoe waren jullie punten in het middelbaar?
Verdergaande op die laatste vraag: ik heb economie wiskunde (6u) gevolgd in het secundair. Ik kwam daar meestal door met een gemiddelde van 75%. Wetenschapsvakken bijna altijd hoger dan het gemiddelde.
Ik wil dus te weten komen of ik niet te ver onder mijn mogelijkheden ga. Ik kan namelijk ook nog steeds iets gaan doen als handelsingenieur. Economie was altijd mijn beste vak in het middelbaar (buiten engels dan
), maar dat interesseert mij geen fuck. Ik ben liever bezig met het màken van dingen! Mvg
Stijn

)