grelok
Legacy Member
Hey allemaal,
Waarschijnlijk één van de zoveel berichten met "ik weet niet wat studeren", en ja ik heb het ook zitten..
Ik had vorig jaar de richting Accountancy-Fiscaliteit gevolgd en die richting lag mij niet echt, ik ben op verschillende vakken geslaagd en op andere niet dus nu is het een nieuw jaar en mijn laatste kans en ik weet echt niet wat te studeren.
Ik heb er dus bij stilgestaan wet ik echt graag doe.
De dingen die ik graag doe of deed was geschiedenis dit interesseerde mij echt alsook bezig zijn met pc's.
Ik was aan het denken om voor leerkracht geschiedenis te gaan met als tweede vak wiskunde maar het probleem is ik ben niet echt de sociaalste.. zou dit een probleem vormen?
In het herstellen en in elkaar steken van pc's heb je niet echt veel werk mogelijkheden.
de studie die ik in het middelbaar heb gevolgd is boekhouden informatica
Waarschijnlijk één van de zoveel berichten met "ik weet niet wat studeren", en ja ik heb het ook zitten..
Ik had vorig jaar de richting Accountancy-Fiscaliteit gevolgd en die richting lag mij niet echt, ik ben op verschillende vakken geslaagd en op andere niet dus nu is het een nieuw jaar en mijn laatste kans en ik weet echt niet wat te studeren.
Ik heb er dus bij stilgestaan wet ik echt graag doe.
De dingen die ik graag doe of deed was geschiedenis dit interesseerde mij echt alsook bezig zijn met pc's.
Ik was aan het denken om voor leerkracht geschiedenis te gaan met als tweede vak wiskunde maar het probleem is ik ben niet echt de sociaalste.. zou dit een probleem vormen?
In het herstellen en in elkaar steken van pc's heb je niet echt veel werk mogelijkheden.
de studie die ik in het middelbaar heb gevolgd is boekhouden informatica
