Spock
Legacy Member
Hallo,
ik ben van plan om volgend jaar humane wetenschappen te gaan studeren in t 5de jaar middelbaar. Maar eig vraag ik me af of het nu waar is wat ze zeggen dat als je humane doet, je later moeilijker aan een job geraakt en slechter doet aan t unief.. Ik heb momenteel 4 jaar latijn achter de rug (waaronder 2 jaar latijn-wiskunde).
Alvast bedankt voor de steun
ik ben van plan om volgend jaar humane wetenschappen te gaan studeren in t 5de jaar middelbaar. Maar eig vraag ik me af of het nu waar is wat ze zeggen dat als je humane doet, je later moeilijker aan een job geraakt en slechter doet aan t unief.. Ik heb momenteel 4 jaar latijn achter de rug (waaronder 2 jaar latijn-wiskunde).
Alvast bedankt voor de steun

Dus ik vind dat je er zeker wel iets aan hebt hoor, aan humane. Niet als je verpleegkunde of ingenieur wil worden, maar da's ook niet echt de bedoeling hé.
