Benjamin
Legacy Member
Deze man was overigens wel zeer competent.
Eventjes voor de volledigheid: hij is afgestudeerd in 1987, hij haalde een grootste onderscheiding voor zijn bachelor en een grootste onderscheiding met felicitaties voor zijn master, na zijn promoveren (5 jaar over gedaan, beurs van NFWO en FWO en een deel van zijn doctoraat in Oxford) heeft hij zich in 6 jaar tijd opgewerkt van universitair docent naar deeltijd hoogleraar.
Kortom: een zeer capabele onderzoeker die het zelf heeft afgedwongen maar die wel een voordeel had omdat hij toevallig ook in Leuven in het lab van zijn vader onderzoek deed waar die vader overigens niet de officiële leider van was.
Eventjes voor de volledigheid: hij is afgestudeerd in 1987, hij haalde een grootste onderscheiding voor zijn bachelor en een grootste onderscheiding met felicitaties voor zijn master, na zijn promoveren (5 jaar over gedaan, beurs van NFWO en FWO en een deel van zijn doctoraat in Oxford) heeft hij zich in 6 jaar tijd opgewerkt van universitair docent naar deeltijd hoogleraar.
Kortom: een zeer capabele onderzoeker die het zelf heeft afgedwongen maar die wel een voordeel had omdat hij toevallig ook in Leuven in het lab van zijn vader onderzoek deed waar die vader overigens niet de officiële leider van was.
