JPV
Legacy Member
Ik heb dat serieus al zitten overwegen. Maar daar lijkt me geen markt voor (sociale secretariaten domineren die markt, wss veel goedkoper dan ik ooit zou kunnen aanleveren) én dan kan ik bijna niet anders dan ontslag nemen bij m'n huidige werkgever. Daarom doe ik nu gratis hier wat ik anders in bijberoep zou doen (qua uren zal het ongeveer hetzelfde zijn
).
).